Figyelem
Loading...
ok

Áraréna.hu gyakran ismételt kérdések - GYIK - FAQ

 

Ez a kis segítség szól a lap látogatóinak, felhasználóinak és a rajta megjelenő szolgáltatóknak, az adminisztrátorokhoz bejövő kérdések alapján állítottuk össze, és folyamatosan bővítjük.

Kérünk minden látogatót, hogy, ha az Árarénán talál szolgáltatót akkor térjen vissza később és értékelje céget, hogy a többi látogató is értesüljön a negatív és pozitív véleményekről.

 

Általános kérdések

- Hogyan kell regisztrálni?

- Hogyan találom meg leggyorsabban a legközelebbi, legolcsóbb, legjobb szolgáltatót?

- Hogyan működik az árajánlatkérés?

 

Szolgáltatói kérdések

- Hogyan adjam meg a szolgáltatás és cégadataimat?

- Meddig lesz ingyenes a weblap a szolgáltatók számára?

- Miért nem látszik a cégem a weblapon?

- Hogyan kapcsoljam ki a szolgáltatói hírlevelet?

- Az általam megadott cím nem látszik a térképen, mi a gond?

- Nem tudom kiválasztani a tevékenységemet, miért?

 

Kérdések az ajánlatkérésről

- Mi az az árajánlatkérés?

- Ingyenes az árajánlatkérés?

- Kitől kérhetek árakat?

- Honnan tudom meg, hogy ajánlatkérés érkezett hozzám?

- Honnan tudom meg, hogy ajánlatot kaptam?

- Hogyan válasszak ki cégeket az ajánlatkéréshez?

- Hány cégtől kérhetek ajánlatot?

- Az új ajánlatkéréshez fel tudom használni egy már meglevő ajánlatomat?

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hogyan kell regisztrálni?

 

Az Árarénán a felhasználóként való regisztráció 3 egyszerű lépésből áll
1. az "Ingyenes regisztráció" menüpontra klikkelve előjön a regisztrációs adatlap


 

2. az adatlap kitöltése és elmentése ("OK" gomb) után, a rendszer egy email-t küld neked, amivel validálhatod az email címedet.
- itt fontos, hogy amennyiben szolgáltatói fiókot is szeretnél, akkor jelöld be a "Szolgáltató vagyok" pipa lehetőséget.
3. kövesd az email-ben leírtakat és aktiváld a fiókodat.
A fenti három lépés után már be tudsz lépni a weblap bal felső részén levő "felhasználónév" és "jelszó" beviteli mezőkkel.

 

Hogyan találom meg leggyorsabban a legközelebbi, legolcsóbb, legjobb szolgáltatót?


- Kiválasztod a főoldalon a szolgáltatás kategóriát (pl. Gumis)

 



 

- A feljövő nagy kék hátterű "gombokon" kiválasztod, hogy a Gumis milyen szolgáltatása érdekel (pl Autógumi szerelés - alufelni)



- Ekkor már megjelenik a találati lista, de ebben még benne van az összes kerékméret, tehát megint a kék gombok közül kiválasztod a "15 col alufelni" -t, ekkor már csak az ehhez tartozó sorok jelennek meg.
- A listában pedig alapértelmezetten a legolcsóbb kerül előre, de a lista fejlécére klikkelve bármelyik mező szerint átrendezheted.



- További szűkítés: A gombok alatt van a keresés szekció, ahol a szolgáltató címe, az árak intervalluma, a szolgáltató értékelései stb. alapján tovább szűkítheted a keresésedet.
- A legközelebbi szolgáltató megtalálásában segít a térkép, ahol vizuálisan látod a találati lista elemeit és kiválaszthatod a legközelebbit.



- Klikkelj a találati listába (vagy a térképen a jelölőre), és a kiválasztott szolgáltatás részletei és a szolgáltató adatlapja jelenik meg (ahol értékelést is készíthetsz róla)

 

Hogyan adjam meg a szolgáltatás és cégadataimat?

 

1. lépj be a neveddel és jelszavaddal (bal felső sarokban lehet belépni)
2. ezután jobb alsó sarok "admin oldal" link
3. ezután: "Tovább a szolgáltatói adatlapra" - link
Most vagy a szolgáltatóként kezelhető admin felületen, ahol:
- megadhatod a cég/vállalkozás adatokat
- megadhatod a tevékenységeit (mentéssel!)
- ezután a felső linkekbe belépés, köztük a " << Szolgáltatások és árak módosítása >> " itt lehet megadni a szolgáltatás adatokat
- egyéb: beállítások, képek feltöltése stb.
(ne felejtsd el a mentés gombot megnyomni minden változtatás után!)

 

 

Meddig lesz ingyenes a weblap a szolgáltatók számára?

 

A weblapon való szolgáltatói megjelenés ingyenes és terveink szerint az is marad. Kizárólag a banner hirdetések és egyéb spec. funkciók díjkötelesek.

 

 

Miért nem látszik a cégem a weblapon?

 

Lehetséges okok
- nem adtál meg egyetlen telephelyet, címet sem. Megoldás: állíts be cégedhez a "Cégadatok megadása" adminisztrátori formon legalább egy telephelyet.
- a publikus lapon keresett szolgáltatáskategóriában egyetlen áradatot sem adtál meg. Megoldás: állíts be legalább egy áradatot a "Szolgáltatások és árak megadása" adminisztrátori formon az adott szolgáltatás kategóriában.
- áradatot ugyan megadtál, de továbbra sem jelenik meg.
Megoldás: menj be a "Szolgáltatások és árak megadása" formra és keresd meg az áradatot tartalmazó sorodat. Amennyiben a sor háttérszíne eltér a többitől (piros, sárga, szürke), akkor az alábbi problémák lehetnek
Piros: Valamely kötelező adatot nem adtad meg, ilyenkor add meg a pirosan jelzett mezőket.


Sárga: A megadott áradatod sokkal kisebb, mint a megszokott - az ilyen áradatot adminisztrátoraink személyesen ellenőrzik és hagyják jóvá (ez pár napba is beletelhet, kérjük türelmedet és ilyenkor várd meg a jóváhagyást)


Szürke: Az adott sor elévült, mivel van olyan dátumadat, aminél később az adott sor automatikusan inaktívra vált, ilyenkor töröld a sort, vagy pontosítsd a dátumot egy jövőbeli dátumra.


- a cég "láthatóság" beállítása "Nem látható". Megoldás: állítsd be a cégedet a "Cégadatok megadása" adminisztrátori formon "Látható"ra.

 

 

Hogyan kapcsoljam ki a szolgáltatói hírlevelet?

 

Az adminisztrátori felületen a "Beállítások kezelése" menüpont alatt tudod kikapcsolni, a "Szolgáltatói hírlevél" pontnál.
tehát: Főoldalon belépés >> Adminoldal link (alul) >> Tovább a szolgáltatói adatlapra >> Beállítások kezelése link.

 

 

Az általam megadott cím nem látszik a térképen, mi a gond?

 

Az alábbi jellemző problémák fordulnak elő:
- a házszám után megadtál egyéb megjegyzéseket (pl: "diófánál jobbra", "csengő: Herrczeg"). Megoldás: Minden a házszámon felüli adatot tedd egy zárójelbe.
- A google MAP nem ismeri a címedet. Ellenőrzés: a maps.google.com-on add meg a címedet (Magyarország, <város>, <cím sor>) és nézd meg, hogy a Google megtalálja-e, ha nem és nem jössz rá miért nem, akkor kérj javaslatot az adminisztrátorainktól az admin@ararena.hu-n.

 

 

Nem tudom kiválasztani a tevékenységemet, miért?

 

A szolgáltatás kategóriák (tevékenységek) listáját folyamatosan bővítjük Megoldás: kérlek tedd fel a Közösség/Szolgáltatás javaslatok szekcióba a javasolt tevékenységet (ha egy mód van rá küldj árlistát is emailben az admin@ararena.hu-ra) és akkor igyekszünk felvenni
(az átfutási idő szoláltatói érdeklődéstől, komplexitástól függően napok-hetek-hónapok is lehetnek, kérjük türelmedet.).