Ez a kis segítség szól a lap látogatóinak, felhasználóinak és a rajta megjelenő szolgáltatóknak, az adminisztrátorokhoz bejövő kérdések alapján állítottuk össze, és folyamatosan bővítjük.
Kérünk minden látogatót, hogy, ha az Árarénán talál szolgáltatót akkor térjen vissza később és értékelje céget, hogy a többi látogató is értesüljön a negatív és pozitív véleményekről.
- Hogyan találom meg leggyorsabban a legközelebbi, legolcsóbb, legjobb szolgáltatót?
- Hogyan működik az árajánlatkérés?
- Hogyan adjam meg a szolgáltatás és cégadataimat?
- Meddig lesz ingyenes a weblap a szolgáltatók számára?
- Miért nem látszik a cégem a weblapon?
- Hogyan kapcsoljam ki a szolgáltatói hírlevelet?
- Az általam megadott cím nem látszik a térképen, mi a gond?
- Nem tudom kiválasztani a tevékenységemet, miért?
- Honnan tudom meg, hogy ajánlatkérés érkezett hozzám?
- Honnan tudom meg, hogy ajánlatot kaptam?
- Hogyan válasszak ki cégeket az ajánlatkéréshez?
- Hány cégtől kérhetek ajánlatot?
- Az új ajánlatkéréshez fel tudom használni egy már meglevő ajánlatomat?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az Árarénán a felhasználóként való regisztráció 3 egyszerű lépésből
áll
1. az "Ingyenes regisztráció" menüpontra klikkelve
előjön a regisztrációs adatlap
2. az adatlap kitöltése és elmentése ("OK" gomb)
után, a rendszer egy email-t küld neked, amivel validálhatod
az email címedet.
- itt fontos, hogy amennyiben szolgáltatói fiókot is szeretnél, akkor
jelöld be a "Szolgáltató vagyok" pipa lehetőséget.
3. kövesd az email-ben leírtakat és aktiváld a fiókodat.
A fenti három lépés után már be tudsz lépni a weblap bal felső részén
levő "felhasználónév" és "jelszó" beviteli mezőkkel.
- Kiválasztod a főoldalon a szolgáltatás kategóriát (pl. Gumis)
- A feljövő nagy kék hátterű "gombokon" kiválasztod, hogy a Gumis milyen szolgáltatása érdekel (pl Autógumi szerelés - alufelni)
- Ekkor már megjelenik a találati lista, de ebben még benne van az
összes kerékméret, tehát megint a kék gombok közül kiválasztod a "15
col alufelni" -t, ekkor már csak az ehhez tartozó sorok jelennek
meg.
- A listában pedig alapértelmezetten a legolcsóbb kerül előre, de a
lista fejlécére klikkelve bármelyik mező szerint átrendezheted.
- További szűkítés: A gombok alatt van a keresés szekció, ahol a szolgáltató
címe, az árak intervalluma, a szolgáltató értékelései stb. alapján tovább
szűkítheted a keresésedet.
- A legközelebbi szolgáltató megtalálásában segít a térkép, ahol vizuálisan
látod a találati lista elemeit és kiválaszthatod a legközelebbit.
- Klikkelj a találati listába (vagy a térképen a jelölőre), és a kiválasztott szolgáltatás részletei és a szolgáltató adatlapja jelenik meg (ahol értékelést is készíthetsz róla)
1. lépj be a neveddel és jelszavaddal (bal felső sarokban
lehet belépni)
2. ezután jobb alsó sarok "admin oldal" link
3. ezután: "Tovább a szolgáltatói adatlapra"
- link
Most vagy a szolgáltatóként kezelhető admin felületen, ahol:
- megadhatod a cég/vállalkozás adatokat
- megadhatod a tevékenységeit (mentéssel!)
- ezután a felső linkekbe belépés, köztük a " << Szolgáltatások
és árak módosítása >> " itt lehet megadni a szolgáltatás
adatokat
- egyéb: beállítások, képek feltöltése stb.
(ne felejtsd el a mentés gombot megnyomni minden változtatás után!)
A weblapon való szolgáltatói megjelenés ingyenes és terveink
szerint az is marad. Kizárólag a banner hirdetések és egyéb
spec. funkciók díjkötelesek.
Lehetséges okok
- nem adtál meg egyetlen telephelyet, címet sem. Megoldás:
állíts be cégedhez a "Cégadatok megadása" adminisztrátori
formon legalább egy telephelyet.
- a publikus lapon keresett szolgáltatáskategóriában egyetlen
áradatot sem adtál meg. Megoldás: állíts be legalább
egy áradatot a "Szolgáltatások és árak megadása" adminisztrátori
formon az adott szolgáltatás kategóriában.
- áradatot ugyan megadtál, de továbbra sem jelenik meg.
Megoldás: menj be a "Szolgáltatások és árak megadása" formra
és keresd meg az áradatot tartalmazó sorodat. Amennyiben a sor háttérszíne
eltér a többitől (piros, sárga, szürke), akkor az alábbi problémák lehetnek
Piros: Valamely kötelező adatot nem adtad meg, ilyenkor
add meg a pirosan jelzett mezőket.
- a cég "láthatóság" beállítása "Nem látható".
Megoldás: állítsd be a cégedet a "Cégadatok megadása" adminisztrátori
formon "Látható"ra.
Az adminisztrátori felületen a "Beállítások kezelése" menüpont
alatt tudod kikapcsolni, a "Szolgáltatói hírlevél" pontnál.
tehát: Főoldalon belépés >> Adminoldal link (alul) >> Tovább
a szolgáltatói adatlapra >> Beállítások kezelése link.
Az alábbi jellemző problémák fordulnak elő:
- a házszám után megadtál egyéb megjegyzéseket (pl:
"diófánál jobbra", "csengő: Herrczeg"). Megoldás:
Minden a házszámon felüli adatot tedd egy zárójelbe.
- A google MAP nem ismeri a címedet. Ellenőrzés: a
maps.google.com-on add meg a címedet (Magyarország, <város>, <cím
sor>) és nézd meg, hogy a Google megtalálja-e, ha nem és nem jössz
rá miért nem, akkor kérj javaslatot az adminisztrátorainktól az admin@ararena.hu-n.
A szolgáltatás kategóriák (tevékenységek) listáját folyamatosan
bővítjük Megoldás: kérlek tedd fel a Közösség/Szolgáltatás
javaslatok szekcióba a javasolt tevékenységet (ha egy
mód van rá küldj árlistát is emailben az admin@ararena.hu-ra)
és akkor igyekszünk felvenni
(az átfutási idő szoláltatói érdeklődéstől, komplexitástól függően napok-hetek-hónapok
is lehetnek, kérjük türelmedet.).